Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik ds. koordynacji i odbiorów inwestycji

Firma: Zarząd Inwestycji Miejskich miejsce pracy: Wrocław

Zarząd Inwestycji Miejskich

ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko

Pracownik ds. koordynacji i odbiorów inwestycji
Miejsce pracy: Wrocław

umowa na zastępstwo


Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:

  • posiada obywatelstwo polskie lub
  • posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie techniczne,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office,
  • umiejętność korzystania z Internetu.

Wymagania dodatkowe:

  • w zakresie umiejętności zawodowych:
    • znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych,
    • posiadanie prawa jazdy oraz dysponowanie samochodem prywatnym,
    • umiejętność koordynowania i organizowania pracy, prowadzenia korespondencji służbowej;
  • w zakresie predyspozycji osobowościowych:
    • odpowiedzialność,
    • samodzielność,
    • rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
    • odporność na stres.

Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:

  • re a) koordynacja przygotowania rozpoczęcia inwestycji i remontów,
    b) rozeznanie przyszłego terenu budowy,
    c) dokonanie niezbędnych uzgodnień z użytkownikami obiektów,
    d) sprawdzenie kompletności przekazanej do realizacji dokumentacji i pozwoleń,
    e) przygotowywanie informacji w sprawie przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie uwag do działów merytorycznych,
    f) organizowanie spotkań koordynacyjnych w sprawie prowadzonych inwestycji,
    g) współudział w protokolarnym przejmowaniu placów budów i przekazywaniu ich wykonawcom,
    h) przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowym i finansowym dla prowadzonych przez Dział Realizacji Inwestycji (dalej: Dział) inwestycji i remontów,
    i) zbieranie danych dotyczących kosztów prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, kontrola wykonania na podstawie fakturowania robót wykonanych, współpraca z Działem Finansowo-Księgowym,
    j) koordynacja spraw dotyczących rozpatrywania korespondencji prowadzonych inwestycji
    i remontów, w szczególności uzyskiwania i rozpatrywania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe oraz wniosków o aneksy do zawartych umów,
    k) koordynacja przygotowania do zakończenia i przekazania zwrotnego prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów,
    l) ustalenie przyszłych użytkowników,
    m) informowanie właściwych stron o zakończeniu zadania i obowiązkach z tym związanych,
    n) rozeznanie stron do zawarcia lub kontynuacji umów o media,
    o) organizowanie i udział w odbiorze prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów przy udziale inspektorów nadzoru,
    p) zgłaszanie zgodnie z wymogami Prawa budowlanego zakończenia robót i uzyskanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów,
    q) naliczanie kar umownych zgodnie z postanowieniami umów dla prowadzonych przez Dział zadań,
    r) wnioskowanie do Działu Finansowo-Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    s) koordynacja sporządzania protokołów PT zakończonych inwestycji i remontów,
    t) opracowywanie harmonogramu, organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych dla zrealizowanych zadań, egzekwowanie wykonania postanowień zawartych podczas przeglądów zgodnie z zawartymi umowami,
    u) kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z zakresem działania Działu,
    v) prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie swojego działania i archiwizacja prowadzonej korespondencji oraz dokumentacji dla zadań zakończonych.


Pozostałe oferty pracy w firmie Zarząd Inwestycji Miejskich
Etat Pracownik ds. obsługi sekretariatu w firmie: Zarząd Inwestycji Miejskich miejsce pracy: Wrocław 23-08-2021
Etat Inspektor nadzoru robót budowlanych w firmie: Zarząd Inwestycji Miejskich miejsce pracy: Wrocław 19-08-2021
Etat Pracownik ds. przygotowania inwestycji w firmie: Zarząd Inwestycji Miejskich miejsce pracy: Wrocław 19-08-2021
Etat Inspektor nadzoru robót budowlanych w firmie: Zarząd Inwestycji Miejskich miejsce pracy: Wrocław 02-08-2021
Etat Inspektor nadzoru robót budowlanych w firmie: Zarząd Inwestycji Miejskich miejsce pracy: Wrocław 14-07-2021

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 16-06-2021
Wyświetleń: 159