Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 121967

Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu na parterze budynku

 

- praca wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

 

- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy

 

- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,

 

- budynek częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych 

Zakres zadań

  • Prowadzenie i nadzorowanie zagadnień związanych z przebiegiem służby funkcjonariuszy (przyjęcia, mianowania, przeniesienia, zwolnienia) oraz wydawanie decyzji administracyjnych w tym zakresie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi kadrowej policjantów.
  • Współpraca z kierownikami jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku pracy w celu prawidłowej realizacji procedur kadrowych.
  • Ustalanie uprawnień funkcjonariuszy do nagród i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tych sprawach w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji o świadczeniach pieniężnych przysługujących ze stosunku służbowego.
  • Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych funkcjonariuszy w celu przechowywania dokumentacji wymaganej odrębnymi przepisami.
  • Udzielanie merytorycznych wskazówek policjantom i ich przełożonym o prawach i obowiązkach policjantów celem prawidłowego ich stosowania.
  • Opiniowanie raportów policjantów dotyczących dodatkowego zatrudnienia w celu podjęcia przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu decyzji w tym zakresie.
  • Przygotowywanie akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji w celu bieżącego przekazywania do archiwum.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej

  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność stosowania przepisów prawa
  • znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydanego przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-06-2023
Wyświetleń: 61