Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 121967
Warunki pracy
- praca w siedzibie urzędu na parterze budynku
- praca wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk,
- budynek częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- Prowadzenie i nadzorowanie zagadnień związanych z przebiegiem służby funkcjonariuszy (przyjęcia, mianowania, przeniesienia, zwolnienia) oraz wydawanie decyzji administracyjnych w tym zakresie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi kadrowej policjantów.
- Współpraca z kierownikami jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku pracy w celu prawidłowej realizacji procedur kadrowych.
- Ustalanie uprawnień funkcjonariuszy do nagród i innych świadczeń oraz przygotowywanie decyzji w tych sprawach w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji o świadczeniach pieniężnych przysługujących ze stosunku służbowego.
- Zakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych funkcjonariuszy w celu przechowywania dokumentacji wymaganej odrębnymi przepisami.
- Udzielanie merytorycznych wskazówek policjantom i ich przełożonym o prawach i obowiązkach policjantów celem prawidłowego ich stosowania.
- Opiniowanie raportów policjantów dotyczących dodatkowego zatrudnienia w celu podjęcia przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu decyzji w tym zakresie.
- Przygotowywanie akt osobowych zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji w celu bieżącego przekazywania do archiwum.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- umiejętność organizacji pracy
- umiejętność stosowania przepisów prawa
- znajomość obsługi komputera
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydanego przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Legnica
Praca Inspektor
Praca Wrocław
Praca dolnośląskie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Wałbrzych
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Data dodania: 04-06-2023
Wyświetleń: 61
Wyświetleń: 61