Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystentka klienta (client experience associate)

Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Asystentka klienta (client experience associate)
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/23/2186
OBOWIĄZKI:
- Odpowiadanie na pytania dotyczące produktów i usług firmy,- Zapewnienie proaktywnego kontaktu z klientami,- Rozwiązywanie problemów technicznych,- Zbieranie i analizowanie opinii klientów,- Śledzenie kluczowych wskaźników wydajności i metryk,- Budowanie i utrzymywanie zaufania w relacjach zespołów wsparcia z klientami,- Wkład w doskonalenie procesów.Praca w godz.: 8:00-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: czas nieokreślony.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: Biegła znajomość pakietu Office


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie ogólnokształcące,staż pracy: 2 lata,znajomość języka angielskiego na poziomie C1,biegła znajomość pakietu Office,dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne,analityczny sposób myślenia,znajomość technologii

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 200 do 7 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-05-2023
Wyświetleń: 62