Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 118554

Warunki pracy

- praca biurowa, w pozycji siedzącej, przy komputerze powyżej 4 godzin

Zakres zadań

  • zabezpiecza i konserwuje zgromadzony zasób archiwalny (utrzymanie stałej temperatur i wilgotności w magazynach archiwalnych, zabezpieczanie akt przed uszkodzeniem mechanicznym, systematycznie odkurzanie akt i utrzymanie czystości w magazynach itp.) w celu zabezpieczenia akt przed ich zniszczeniem
  • uczestniczy w udostępnianiu akt upoważnionym podmiotom zgodnie z obowiązującymi przepisami do celów służbowych, prowadzonych postępowań przygotowawczych, śledztw przez Prokuratury i Sądy, celów naukowych oraz udziela informacji na podstawie posiadanych dokumentów w celu udzielenia odpowiedzi upoważnionym podmiotom/osoby prywatnej
  • kontroluje ilość zgromadzonego zasobu archiwalnego w celu ustalenia czy posiadany zasób archiwalny odpowiada ewidencji
  • wykonuje kwerendy i sprawdzenia lustracyjne w zasobie akt w celu udzielenia informacji o osobach będących w zainteresowaniu IPN, MSWiA
  • koordynuje funkcjonowanie składnicy akt w celu sprawdzenia ich prawidłowego działania
  • przegląda akta do brakowania i przeprowadza brakowanie, a po ich zniszczeniu nanosi zmiany w ewidencji w celu porządkowania zasobu zgodnie z przepisami zawartymi w Zarządzeniu nr 45 MSWiA z dnia 20 maja 2008r.
  • bierze udział w pracach komisji powołanych do przekazania jednostek i komórek organizacyjnych KWP we Wrocławiu w celu sprawdzenia zgodności prowadzonej ewidencji /spisy akt przekazanych do archiwum, protokoły brakowania kat. BC z ewidencją zgromadzoną w archiwum KWP
  • przygotowuje i przekazuje materiały archiwalne do archiwów państwowych (IPN)w celu realizacji ustawy o IPN w zakresie właściwym Policji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy na stanowisku archiwisty
  • poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli „ściśle tajne”
  • umiejętność obsługi komputera
  • znajomość podstawy prawnej oraz KK, KPK
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • umiejętność obsługi specjalistycznych programów komputerowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • kurs archiwisty
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-03-2023
Wyświetleń: 80