kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Nadzór nad terminowym wykonywaniem zleceń klienta, aktywny kontakt z klientem wew. i zew., obsługa systemów zleceń firmy Hemmersbach oraz jej klientów, tworzenie wymaganych raportów do analizy, otwieranie, zamykanie oraz zarządznie zgłoszeniami klienta, wsparcie techników w trakcie realizacji zleceń. Praca na czas określony: 2 lata Godziny pracy 7:00 - 19:00 Oferta dostępna w sali E.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, pakietu MS Office
Uprawnienia: ODPORNOŚĆ NA STRES
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy własnej, praca na samodzielnym stanowisku
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, staż pracy brak wymagań, biegła obsługa komputera, pakietu MS Office, dobra organizacja pracy własnej, praca na samodzielnym stanowisku, odporność na stres, język angielski B1 w mowie i piśmie, język portugalski B1 w mowie i piśmie gotowość do pracy zmianowej i pracy w weekend
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 500 do 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 70