kandydatów
Sekretarka
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Praca charakterze sekretraki w 3-osobowym zespole. Obsługa sekretariatu placówki, prace administracyjne, pisanie pism administracyjnych, przestrzeganie obiegu dokumentów, obsługa komisji działałających w placówce, tworzenie protokołw z posiedzeń komisji, rejestracja dokumentacji przychodzacej i wychodzacej, obsługa klienta, udzielnie informacji telefonicznych i osobistych. Miejsce pracy: Wrocłw ul. Kaziemierza Wielkiego Kontakt kandydatów wyłaczenie poprzez PUP we Wrocławiu Praca w godzinach od 8.00-15.30 ( czwartek 16.30) Kontakt z pracodawcą elektroniczny. Wynagorodzenie do uzgodnienia w zależności od kwalifikacji kandydata+ wysługa lat+ premia Oferta w sali: E , C
Wymagania konieczne:
Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe administracyjne i pokrewne ; staż pracy na podobnym stanowisku 1 rok i więcej ; znajomosć języka angielskiego lub niemieckiego mile widziana ; biegła obsługa komputera ; miła aparycja i dobra prezencja ; umiejętność pracy w zespole ; chęć do podwyższania kwalifikacji zawodowych.
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 69