kandydatów
Ekspert ds. obsługi technicznej
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, sieci komputerowych - wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym - instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne). Praca w godz.: 9:00-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:
Zawód: Pozostali technicy wsparcia informatycznego i technicznego (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Cu, sala H wykształcenie: wyższe, staż pracy: min 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym ze wsparciem i obsługą techniczną, zdolność dobrze prowadzania zadań "service desk" - bycie osobą kontaktową dla zgłoszeń dotyczących uzyskania wsparcia technicznego, umiejętność czytania, rozumienia oraz samodzielnego obchodzenia instrukcji pracy, umiejętność identyfikowania problemów technicznych, wiedza oraz doświadczenie w zakresie infrastruktury H/W (hardwire infrastructure) znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 10 000 do 16 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 60