kandydatów
Specjalista ds. papierów wartościowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
- obsługa i przetwarzanie danych statystycznych, - weryfikacja poprawności danych statystycznych, - opracowanie danych klienta, - dystrybucja i przetwarzanie dokumentów, obsługa wszystkich rodzajów dokumentacji, - badanie różnego rodzaju spraw inwestycyjnych, - komunikacja z innymi zespołami, klientami, agentami transferowymi, - przygotowanie i opracowanie dokumentacji, - kontrolowanie skrzynki pocztowej, - codzienne wyszukiwanie danych i przygotowywanie raportów statystycznych dla programów wewnętrznych.
Wymagania konieczne:
Zawód: Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
1) wykształcenie: wyższe - licencjat, w trakcie studiów w obszarze ekonomii, 2) staż pracy: minimum 9 miesięcy w obszarze finansów, 3) umiejętność-specjalność: wiedza i umiejętności w zakresie przeglądania i rozumienia dokumentacji finansowej, znajomość programów MS Office (Excel, Word, PowerPoint itp.), znajomość programu bankowego OBS, pewne korzystanie z programu Outlook, umiejętność pracy pod presją, umiejętność samodzielnej pracy oraz w zespole, 4) inne: zawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1)
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 61