Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/23/0496
OBOWIĄZKI:
Nadzór nad terminowym wykonywaniem zleceń klienta, aktywny kontakt z klientem wew. i zew., obsługa systemów zleceń firmy Hemmersbach oraz jej klientów, tworzenie wymaganych raportów do analizy, otwieranie, zamykanie oraz zarządzniezgłoszniami klienta, wsparcie techników w trakcie realizacji zleceń.Praca na czas określony: 2 lataGodziny pracy 8:00 - 16:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Język: francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, odporność na stres
Uprawnienia: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Uprawnienia: Komputer - obsługa programu MS Office


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta francuskojęzycznego i angielskojęzycznego, zdolność analitycznego myślenia, minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klientów, komputer - obsługa programu MS Office, bardzo dobra komunikacja interpersonalna, samodzielność, dokładność, odporność na stres, jęz. angielski C2 w mowie i piśmie, jęz. francuski C2 w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 000 do 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-01-2023
Wyświetleń: 77