kandydatów
Specjalista ds. wsparcia technicznego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, sieci komputerowych - wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym - instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne). Praca w godzinach 9:00-17:00 Umowa o pracę na czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, język angielski B2 w mowie i piśmie umiejętność czytania, rozumienia oraz samodzielnego obchodzenia instrukcji pracy; umiejętność identyfikowania problemów technicznych; zdolność dobrze prowadzania zadań "service desk" - bycie osobą kontaktową dla zgłoszeń dotyczących uzyskania wsparcia technicznego; Min 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku pokrewnym - wiedza oraz doświadczenie w zakresie infrastruktury H/W (hardwire infrastructure);
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 do 9 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 79