kandydatów
Specjalista ds. naliczania płac
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
- wyliczanie wynagrodzeń, - prowadzenie ewidencji czasu pracy, - tworzenie dokumentacji na potrzeby urzędów, - tworzenie analiz i wyliczeń, - odpowiadanie na pytania pracowników dotyczące wypłacanych pensji. Praca w godz.: 9:00-17:00. Przewidywany okres zatrudnienia: czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1, miesiące: 6)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, odporność na stres
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PwerPoint, Excel, Word, Outlook)
Wymagania inne:
wykształcenie: wyższe, staż pracy: doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku - minimum 1,5 roku, doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole, znajomość języka angielskiego branżowego w stopniu komunikatywnym weryfikowana podczas rozmowy rekrutacyjnej, bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook), doświadczenie i umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, odporność na stres
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 918 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 80