kandydatów
Lider zespołu ds. wsparcia technicznego
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, sieci komputerowych rozwiązywania problemów technicznych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem. Ścisła współpraca z zespołami ds. produktów i rozwoju, udział w demonstracjach i retrospekcjach. Obsługa spraw niestandardowych, przygotowywanie wytycznych dla użytkowników końcowych. Utrzymanie bazy wiedzy. Zarządzanie zasobami dla zespołu ok. 5 pracowników. Praca w środowisku m-narodowym angielskojęzycznym. Praca w godzinach od 9.00-17.00
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe dowolne Min. 6 mieś. dośw. na stanowisku w dziedzinie wsparcia technicznego. znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, umiejętność negocjacji. Umiejętność zarządzania personelem. Umiejętność pracy w następujących programach: Micro Focus Service Manager; Jira, MS Office. Znajomość ITIL. Umiejętność tworzenia instrukcji i wytycznych. Um. Szybkiego identyfikowania problemów i znajdowania rozwiązań. Znajomość ogólnych zasad funkcjonowania oprogramowania, sieci komputerowych, aplikacji i systemów.
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 500 do 11 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 90