Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent / Referentka ds. ewidencji aparatury i obsługi administracyjnej

Firma: Politechnika Wrocławska miejsce pracy: Wrocław

Dział Aparatury Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:

Referent / Referentka ds. ewidencji aparatury i obsługi administracyjnej
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: DA/R/74/2022

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną oraz ewidencję aparatury, urządzeń oraz wartości niematerialnych i prawnych w Dziale Aparatury.

 

Zakres obowiązków:
  • prowadzenie rejestru zamówień do MNiSW dot. 0% stawki VAT oraz prowadzenie procedury uzyskania zaświadczeń z MNiSW,
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • przygotowywanie dokumentacji, przekazywanie jej do dekretacji oraz archiwizowanie zgodnie z bieżącymi potrzebami działu,
  • gospodarowanie środkami trwałymi ( aparaturą i urządzeniami) oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi będącymi w użytkowaniu administracji uczelni,
  • prowadzenie bieżącej rejestracji, ewidencji aparatury i urządzeń oraz wartości niematerialnych i prawnych w książkach inwentarzowych,
  • opracowywanie i przekazywanie dokumentów źródłowych związanych z ewidencją aparatury i urządzeń,
  • ewidencjonowanie i bieżąca aktualizacja informatycznej bazy danych środków trwałych w tym wartości niematerialnych i prawnych,
  • wypożyczanie na podstawie rewersów mienia (maszyn i urządzeń) oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz prowadzenie ewidencji rewersów,
  • uaktualnianie rewersów urządzeń i aparatury, w tym wartości niematerialnych i prawnych będących w użytkowaniu jednostek organizacyjnych uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • nadzorowanie właściwego wykorzystywania powierzonego mienia celem określenia dalszej przydatności, sprzedaży, kasacji i przekazania do utylizacji,
  • odbiór zbędnej aparatury i urządzeń od jednostek organizacyjnych uczelni i właściwe jej zabezpieczenie w trakcie odbioru i przewozu przed zniszczeniem, uszkodzeniem i kradzieżą,
  • prowadzenie bieżącej ewidencji dokumentacji odbioru zbędnej aparatury i urządzeń z jednostek organizacyjnych uczelni,
  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi uczelni w zakresie swojej działalności.
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie techniczne,
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego,
  • biegła obsługa komputera (pakiet MS Office),
  • mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej oraz obsługi programy TETA-Edu,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • odpowiedzialność, dokładność.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • szkolenia umożliwiające dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji,
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
  • pakiet świadczeń dodatkowych (13-tka, dofinansowanie do wypoczynku).
Politechnika Wrocławska w procesie rekrutacji będzie przetwarzać dane osobowe a szczegółowe informacje o tym przetwarzaniu przedstawione zostały w formularzu rekrutacyjnym. Z informacjami tymi koniecznie należy się zapoznać przed zapisaniem swoich danych i przed udostępnieniem ich Uczelni. W przypadku złożenia CV z pominięciem formularza rejestracyjnego Kandydat powinien potwierdzić że miał możliwość zapoznania się z przedstawionymi mu w formularzu rekrutacyjnym informacjami o przetwarzaniu danych osobowych.


Pozostałe oferty pracy w firmie Politechnika Wrocławska
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-12-2022
Wyświetleń: 104