Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Regionalny Inżynier Sprzedaży – Automatyka przemysłowa

Firma: JUMO Sp. z o.o. miejsce pracy: Wrocław

JUMO GmbH & Co. KG jest producentem innowacyjnych urządzeń w zakresie pomiarów, sterowania i automatyki. JUMO to rodzinna firma, prowadzona już przez trzecie pokolenie zatrudnia obecnie ponad 2 300 pracowników na całym świecie. Grupa JUMO obejmuje pięć oddziałów w Niemczech, 25 przedstawicielstw i ponad 40 biur na całym świecie. Innowacyjna gama produktów obejmuje cały szereg pomiarowy - od prostych czujników po kompletne zautomatyzowane rozwiązania dedykowane dla pomiarów temperatury, ciśnienia, analizy cieczy, przepływu, poziomu i wilgotności. Dziś firma JUMO jest światowym liderem wśród dostawców przemysłowych czujników temperatury.

 

Obecnie w JUMO Polska poszukujemy Regionalnego Inżyniera Sprzedaży do pracy bezpośrednio z klientami na terenie województw dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego.


Biuro firmy JUMO Polska mieści się we Wrocławiu, ale oferowane stanowisko zapewnia pracę mobilną.

Regionalny Inżynier Sprzedaży – Automatyka przemysłowa
Miejsce pracy: województwo dolnośląskie, opolskie i lubuskie
 
Nasze wymagania:
  • Min. 2-3 lat doświadczenia w sprzedaży technicznej,
  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Zaletą będzie doświadczenie sprzedaży produktów dla branż: OEM, pomiarowej, automatyki przesyłowej, pomp ciepła, sterowników lub powiązanej branży technicznej,
  • Potwierdzony sukces w sprzedaży,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Mocne umiejętności negocjacyjne i interpersonalne,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Twój zakres obowiązków:
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie obecnych klientów,
  • Osiąganie celów indywidualnych i zespołowych,
  • Umiejętność prezentowania i omawiania technicznych rozwiązań,
  • Samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • Raportowanie prowadzonych działań sprzedażowych,
  • Zapewnienie klientom ogólnego i technicznego wsparcia,
  • Organizacja szkoleń produktowych i seminariów,
  • Współpraca z zespołem sprzedaży w biurze, w celu generowania potencjalnych szans sprzedaży,
  • Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych – jednak głównie oferty przygotowują osoby z biura,
  • Monitorowanie regionalnego rynku i działań konkurencji,
  • Przygotowywanie kwartalnych prognoz oraz rocznych regionalnych planów biznesowych.
To oferujemy:
  • Umowa o pracę,
  • Praca w teamie z wewnętrznym inżynierem sprzedaży (przygotowywanie większości ofert),
  • Pakiet wynagrodzenia i premii powiązany z efektywnością i realizacja celów,
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy także do użytku prywatnego, telefon komórkowy, tablet, notebook),
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • Szkolenie w Polsce i zagranicą,
  • Realny wpływ na rozwój firmy,
  • Praca w zaangażowanym zespole.

Zapraszamy do aplikowania.



« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 25-11-2022
Wyświetleń: 90