Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Referent

Firma: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 105010

Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu, -stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na II piętrze z dostępem do światła dziennego, -narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, -występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin, -budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • sprawowanie pieczy nad składnikami majątku Urzędu, w tym: prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych składników majątkowych, sporządzanie umów użyczenia mienia oraz prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia majątku Urzędu,
  • prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi Urzędu, w tym: analizowanie potrzeb komórek organizacyjnych w zakresie sprzętu biurowego i urządzeń biurowych, planowanie zakupów sprzętu biurowego i urządzeń biurowych, wyposażanie stanowisk pracy w sprzęt biurowy i urządzenia biurowe,
  • prowadzenie spraw w zakresie dostawy towarów i usług do 130 000,00 zł netto niezastrzeżonych dla innych komórek organizacyjnych Urzędu,
  • prowadzenie spraw w zakresie zamawiania i wydawania materiałów biurowych zgodnie z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych,
  • prowadzenie prac w zakresie gospodarki zbędnymi składnikami majątku Urzędu, w tym prowadzenie nadzoru nad wnioskami likwidacyjnymi komórek organizacyjnych Urzędu, współpracowanie z Komisją ds. oceny przydatności, stanu i zagospodarowania składników majątku ruchomego i Komisją ds. likwidacji majątku ruchomego,
  • prowadzenie spraw dotyczących zamieszczania w prasie ogłoszeń i obwieszczeń Wojewody oraz ogłoszeń Urzędu,
  • prowadzenie spraw związanych z wyrabianiem pieczęci oraz wizytówek i zaproszeń dla Urzędu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa,
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy,
  • znajomość ustawy kodeks cywilny w zakresie części ogólnej i zobowiązań,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 26-08-2022
    Wyświetleń: 106