Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 102438

Warunki pracy

- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku


- praca wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym


- praca biurowa przy komputerze  powyżej połowy dobowego czasu pracy


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- budynek jest częściowo przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych


 

Zakres zadań

  • Prowadzi ewidencję główną aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu, w tym ich ewidencję, aktualizację oraz zamieszczanie w elektronicznym Wykazie Aktów Prawnych, w celu zapewnienia właściwej gospodarki aktami prawnymi.
  • Prowadzi obsługę kancelaryjno - biurową Wydziału Prezydialnego i OIN KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji jawnej.
  • Obsługuje Elektroniczną Skrzynkę Podawczą zainstalowaną na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu . (ePUAP).
  • Prowadzi w zastępstwie obsługę sekretariatów Kierownictwa KMP we Wrocławiu w celu zapewnienia terminowego i właściwego obiegu korespondencji.
  • Bieżąca pomoc w rejestracji korespondencji w Kancelarii Jawnej KMP we Wrocławiu, w celu zapewnienia terminowego i właściwego przekazywania dokumentacji jawnej do właściwych komórek i jednostek organizacyjnych KMP we Wrocławiu.
  • Doręcza i pobiera korespondencję do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (prowadzenie pojazdu służbowego) , w celu zapewnienia terminowego i właściwego obiegu dokumentacji pomiędzy jednostkami Policji.
  • Obsługuje wszystkie urządzenia biurowe znajdujące się w sekretariacie, a zwłaszcza komputer, telefon, fax w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • prawo jazdy kat. B (czynne)
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność
  • łatwość komunikacji
  • umiejętność organizacji pracy
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli "Poufne" lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 13-07-2022
    Wyświetleń: 121