kandydatów
Consultant IT z językiem włoskim
Firma: ASTEK Polska miejsce pracy: Wrocław
ASTEK Polska jest czołowym dostawcą usług IT i konsultingu. Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
W związku z rozwojem firmy ASTEK Polska, poszukiwana osoba na stanowisko:
Lokalizacja: Praca w 100% zdalna (możliwość pracy z warszawskiego biura)
Stawka: do 8000 zł brutto/miesięcznie
Celem projektu jest zapewnianie wysokiej jakości zdalnego wsparcia informatycznego (głos, czat i poczta elektroniczna) dla użytkowników wewnętrznych, którzy pracują w szybko zmieniającym się, wymagającym środowisku.
- Zapewnianie zdalnym użytkownikom wsparcia telefonicznego, mailowego i na czacie
- Wykorzystywanie standardowej metodologii rozwiązywania problemów do rozwiązywania problemów klientów
- Zrozumienie problemu
- Zrozumienie, co jest powszechnie wiadome na temat problemu
- Rozwiąż problem, podziel się swoim doświadczeniem
- Rozwiązywanie i usuwanie problemów związanych z systemem iOS i urządzeniami mobilnymi
- Korzystanie z narzędzi do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM) w celu zarządzania i obsługi urządzeń mobilnych użytkowników końcowych
- Rozwiązywanie i usuwanie problemów z łącznością i siecią VPN
- Używanie narzędzi do zarządzania VPN / tokenami w celu administrowania i wspierania dostępu VPN użytkowników końcowych
- Rozwiązywanie i usuwanie problemów z funkcjonowaniem aplikacji
- Dokumentowanie zgłaszanych problemów i świadczonych usług w systemie zarządzania usługami IT (Remedy)
- Przegląd, walidacja, aktualizacja i tworzenie artykułów wiedzy w celu ułatwienia dokładnego i solidnego dzielenia się wiedzą
- Współtworzenie i moderowanie wymiany informacji o problemach i rozwiązaniach na forach takich jak MS Teams, Yammer, SharePoint
- Pomaganie klientom w konfiguracji drukarek domowych/bezprzewodowych na laptopach i iPadach
- Współpracę z zespołami funkcjonalnymi w celu rozwiązywania problemów na poziomie aplikacji lub systemu
- Wspieranie klientów poprzez identyfikowanie wspólnych problemów i pracę w ramach przedsiębiorstwa w celu wyeliminowania ich w przyszłości
- Przekazywanie rozmówcom pomocnych wskazówek lub najlepszych praktyk biznesowych
- Udzielanie pomocy dzwoniącym w przypadku blokady konta lub urządzenia
- Pomoc użytkownikom w resetowaniu haseł.
- Zapewnienie jakości we wszystkich aspektach swojej pracy poprzez zachowanie zgodności ze wszystkimi wymogami jakościowymi
- 5+ lat + doświadczenie we wspieraniu aplikacji na iPada, iPhone'a oraz laptopy i inne urządzenia mobilne Ponad 2 lata wsparcia telefonicznego dla zdalnego użytkownika, z możliwością zdalnego sterowania lub bez
- Gruntowna znajomość systemu operacyjnego iOS, jego aktualizacji i rozwiązywania problemów.
- Umiarkowana wiedza na temat systemu operacyjnego Android, jego aktualizacji i związanych z tym rozwiązywaniem problemów.
- Wiedza na temat rozwiązywania problemów VPN związanych z Pulse Secure, VPN On demand, klientem Pulse itp. na iPadach i laptopach
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z sieciami bezprzewodowymi i przewodowymi.
- Praktyczne doświadczenie w zakresie narzędzi, takich jak konsola MDM Airwatch do zarządzania urządzeniami mobilnymi użytkownika
- Możliwość naprawienia podstawowych problemów ze sprzętem iPada i iPhone'a podczas samego połączenia i podjęcia decyzji o skierowaniu innych do wsparcia lokalnego / Apple
- Praktyczne doświadczenie w narzędziu do zarządzania usługami IT, takim jak Remedy 8.1 lub 9
- Doskonała obsługa klienta i umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne
- Doświadczenie w pomocy użytkownikom w rozmowach telefonicznych, e-mailach i czatach
- Doświadczenie współpracy z wielofunkcyjnymi zespołami w przypadku eskalacji problemów z aplikacjami sprzedażowymi.
- Możliwość pracy w wydłużonych godzinach w razie potrzeby (dostępność na 1 i 2 zmianie)
- Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
- Stabilne zatrudnienie
- Szkolenia i treningi
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku - naszymi Klientami są najbardziej rozpoznawalne marki polskie i globalne
- Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
- Dogodną lokalizację biur
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
- Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń
- Stabilne zatrudnienie
- Szkolenia i treningi
- Rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku - naszymi Klientami są najbardziej rozpoznawalne marki polskie i globalne
- Benefity pozapłacowe (m.in.: pakiet premium prywatnej opieki medycznej i kartę sportową), dobrą atmosferę pracy oraz spotkania integracyjne
- Dogodną lokalizację biur
Pozostałe oferty pracy w firmie ASTEK Polska










Wyświetleń: 227