Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy referent

Firma: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 99632

Warunki pracy

Praca będzie wykonywana na II piętrze budynku, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym istnieje konieczność przemieszczania sie pomiędzy kondygnacjami budynku KMP przy ul. Szymanowskiego 11 oraz pomiędzy budynkami KMP przy ul. Szymanowskiego 11, a budynkiem KMP przy ul. Sołtysowickiej 21.


 

Zakres zadań

  • prowadzi na szczeblu Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu postępowania wyjaśniające w sprawach dotyczących szkód w mieniu Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu będącego w użytkowaniu w komórkach i jednostkach podległych KMP we Wrocławiu w celu ustalenia osoby odpowiedzialnej za szkodę
  • sporządza wezwania do zapłaty do sprawców szkód w mieniu będącym w użytkowaniu Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu wyegzekwowania należności na rzecz Komendy Wojewódzkiej we Wrocławiu
  • planuje oględziny pojazdów służbowych z firmami ubezpieczeniowymi w celu uzyskania zwrotu kosztów naprawy
  • przygotowuje projekty wniosków, ugód i decyzji dotyczących wydania orzeczeń o przyjęciu wpłaty, umorzenia należności w celu zakończenia postępowań szkodowych
  • opracowuje sprawozdania, analizy oraz plany w zakresie działania w celu opracowania danych statystycznych dla jednostki nadrzędnej
  • pełni obowiązki nieetatowego inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w ramach Wydziału Wspomagającego Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w celu przeprowadzenia postępowań powypadkowych
  • sprawdza pod względem formalnym i rachunkowym faktury za usługi i zakupy wydatków rzeczowych, uformia dokumenty, niezwłocznie przekazuje Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz prowadzi pomocniczą ewidencje tych wydatków w celu terminowego opłacenia przez Wydział Finansów KWP we Wrocławiu
  • bierze udział w komisjach inwentaryzacyjnych oraz w komisjach dotyczących wybrakowania i wycofywania z dalszego użytkowania sprzętu i materiałów w celu właściwego gospodarowania mieniem Skarbu Państwa

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia na stanowisku pracy kancelaryjno - biurowym
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność szybkiego działania
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • komunikatywność
  • obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów MS Office
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05.08.2010 r., o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność współpracy zespołowej
  • umiejętność szybkiego działania i rozwiązywania problemów


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-05-2022
Wyświetleń: 121