Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy archiwista

Firma: Archiwum Państwowe we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Archiwum Państwowe we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy archiwista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 88803

Warunki pracy

- praca biurowa (siedząca przy komputerze, powyżej 4 godzin dziennie),
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, skaner, drukarka),
- sztuczne oświetlenie miejsca pracy,
- stanowisko zlokalizowane na parterze urzędu,
- budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
- częste kontakty z klientem zewnętrznym,
- podróże służbowe środkami transportu publicznego


 

Zakres zadań

  • Wykonuje całość czynności w zakresie kontroli stanu dokumentacji w archiwach zakładowych i składnicach akt w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych oraz w archiwach niepaństwowych jednostek organizacyjnych w celu ustalenia stanu i ilości państwowego zasobu archiwalnego oraz warunków zarządzania nim ( kwalifikacja i klasyfikacja, opracowanie,ewidencja) i jego przechowywania.
  • Przygotowuje dokumentację kontrolną oraz ustala zalecenia dla kierowników kontrolowanych jednostek organizacyjnych w celu wyegzekwowania prawidłowego trybu postępowania z dokumentacją w tych jednostkach.
  • Rozpatruje wnioski brakowania dokumentacji niearchiwalnej w celu wydania zgód lub opinii na fizyczne zniszczenie przeterminowanej dokumentacji niearchiwalnej przez, głównie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne.
  • Informuje archiwistów zakładowych, pracowników jednostek organizacyjnych oraz inne zainteresowane osob w zakresie postępowania z dokumentacją w celu zapewnienia właściwej realizacji ustawowych obowiązków oraz zaleceń pokontrolnych.
  • Przeprowadza ekspertyzy archiwalne dokumentacji celem jej weryfikacji w związku z prowadzonymi postępowaniami w zakresie przejmowania materiałów archiwalnych, ich użyczania lub powierzania, brakowania dokumentacji oraz ustalania stanu prawnego jednostek organizacyjnych, a tym samym trybu postępowania z dokumentacją.
  • Wprowadza dane do informatycznych baz danych związanych z nadzorem i kształtowaniem narastającego zasobu archiwalnego oraz prowadzi i obsługuje dokumentację Oddziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu nauk humanistycznych
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego stażu pracy w obszarze kancelaryjno-archiwalnym. Praca na stanowisku przy wykonywaniu działalności archiwalnej.
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Znajomość pojęć i przepisów zakresu prawa archiwalnego.
  • Dobra znajomość zagadnień z zakresu stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
  • Znajomość teorii i metodyki archiwalnej, ze szczególnym uwzględnieniem postępowania z dokumentacją w archiwach zakładowych i składnicach akt.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Umiejętności negocjacyjne i organizacyjne.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Dokładność i sumienność.
  • Asertywność, odporność na stres.
  • Umiejętności analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Archiwum Państwowe we Wrocławiu
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    Etat Młodszy archiwista w firmie: Archiwum Państwowe we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław 31-05-2023
    Etat Fotograf w firmie: Archiwum Państwowe we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław 30-04-2023
    Etat Specjalista w firmie: Archiwum Państwowe we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław 15-11-2022

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 03-12-2021
    Wyświetleń: 162