Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego miejsce pracy: Wrocław

Ogłoszenie numer: 6067986, z dnia 2021-11-24

Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego to uczelnia działająca na rynku szkolnictwa wyższego od blisko 20 lat i do tej pory nieustannie rozwija się, tworząc najlepszą ofertę edukacyjną dla swoich studentów.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

  • obsługę telefoniczną i mailową placówki edukacyjnej,
  • przedstawienie słuchaczom oferty szkoleniowej,
  • rzetelne przekazywanie informacji naszym Klientom,
  • przeprowadzenie studentów przez procesy autoryzacji,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji i kontaktów z Klientem,
  • wystawianie faktur i inne prace administracyjne,
  • współtworzenie raportów indywidualnych oraz zespołowych.

Wymagania

  • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów,
  • cechuje Cię bogate słownictwo,
  • pracowałeś/aś na podobnym stanowisku,
  • potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę,
  • znasz pakiet Microsoft Office (Word, Excel, Dysk Google, mile widziane również Trello),
  • jesteś osobą cierpliwą, skrupulatną oraz zaangażowaną,
  • rzetelnie realizujesz powierzone obowiązki.

Oferujemy

  • stabilność w zakresie formy zatrudnienia,
  • w pełni wyposażone komfortowe biuro w centrum Wrocławia,
  • stałe godz. pracy, od pon. do pt., w godz. od 9 do 17,
  • profesjonalny system szkoleń i warsztatów wdrożeniowych,
  • pracę w kilkuosobowym zespole,
  • brak dress code.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 24-11-2021
Wyświetleń: 181