Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Konsultant d/s obsługi klienta w dziale call center

Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Konsultant d/s obsługi klienta w dziale call center
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/6800
OBOWIĄZKI:
Przeprowadzanie ankiet, przyjmowanie zamówień firmy farmaceutycznej. Praca w godz.: 13:00-20:00. Umowa o pracę w formie telepracy - na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony. Niezbędny jest własny komputer i stałe łącze internetowe. Firma do wynagrodzenia dodaje dodatek za korzystanie z prywatnego komputera do celów służbowych w kwocie 30 zł netto. Wszelkie formalności załatwiane są zdalnie, pracownik otrzymuje pocztą tradycyjną umowę do podpisania.Oferta dostępna w sali A.Kontakt z pracodawcą - poprzez e-mail: rekrutacja@efektum.pltel.: 222 500 282.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak


Wymagania inne:

wykształcenie: min. średnie, staż pracy: mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center,umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem,podzielność uwagi - słuchanie i wypełnianie formularza szkody, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, stałe łącze internetowe

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 20-10-2021
Wyświetleń: 133