kandydatów
Inspektor ds. kadr
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Zawód: Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
Wymagania inne:
wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe z tytułem licencjata lub magistra (zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja, prawo),doświadczenie zawodowe w dziale kadr min. 2 lata, mile widziane w podmiocie leczniczym,mile widziana znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń, znajomość przepisów prawa w zakresie:- prawa pracy,- świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa,- ubezpieczeń społecznych,- ubezpieczenia zdrowotnego,- ZFŚS,- PPK,znajomość obsługi programów: do wysyłania poczty elektronicznej, Word, Excel, Płatnik, mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego Enova, Portalu Świadczeniodawcy,staranność, sumienność, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność, umiejętność współpracy w zespole,mile widziane referencje
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
3 600 - 4 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 122