kandydatów
Specjalista ds. obsługi nieruchomości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Zawód: Administrator nieruchomości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
1) wykształcenie: min. średnie, mile widziane wyższe - kierunek administracja,2) staż pracy: rok, 3) umiejętność-specjalność Doświadczenie i wiedza w zakresie administrowania/zarządzania nieruchomościami,Znajomość prawa budowlanego oraz przepisów w zakresie zarządzania nieruchomościami,Umiejętność sporządzania dokumentacji do zleceń oraz prowadzenia dokumentacji technicznej obiektu budowlanego Umiejętność sporządzania zestawień finansowych,4) inne:Bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności programu Excel Prawo jazdy kat. B Dobra organizacja pracy własnej, staranność i zaangażowanie,Umiejętność pracy w zespole Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 115