Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy referent

Firma: Komenda Miejska Policji we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 84744

Warunki pracy

Praca będzie wykonywana na parterze budynku, przy oswietleniu naturalnym i sztucznym.


Istnieje konieczność przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku KMP przy ul. Szymanowskiego 11 oraz pomiędzy budynkami: KMP przy ul. Szymanowskiego 11, a KMP przy ul. Sołtysowickiej 21.


W budynku przy ul. Szymanowskiego brak windy.

Zakres zadań

  • prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencji (E-KOMENDA), dzienników podawczych w celu prawidłowej realizacji zadań związanych z obiegiem dokumentów
  • sporządzanie list obecności oraz prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, wypełnianie kart ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych w celu przestrzegania dyscypliny pracy
  • obsługa e-faktur w systemie SWOP w celu ich właściwego obiegu i rozliczenia oraz rozliczenie kosztów związanych z przesyłkami z Poczty Polskiej
  • prowadzenie dokumentacji związanej z działaniem komisji do opiniowania wniosków o udzielenie pomocy finansowej w formie zapomogi w celu zapewnienia ciągłości prac komisji
  • prowadzenie ewidencji urlopów wydziału celem prawidłowego i terminowego wykorzystania przez policjantów oraz pracowników cywilnych urlopów wypoczynkowych oraz dodatkowych
  • wystawianie i przechowywanie kart obiegowych wewnętrznych wydziału dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych zwalnianych i przenoszonych do innych komórek organizacyjnych celem prawidłowego rozliczenia pracowników
  • prowadzenie ewidencji pieczęci będących na stanie wydziału celem prawidłowego wydawania i rozliczenia funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych z pobranych wcześniej stempli
  • uczestniczenie w okresowym komisyjnym kwalifikowaniu i brakowaniu akt Wydziału Wspomagającego celem bieżącego i prawidłowego archiwizowania dokumentów znajdujących się na stanie wydziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjnej
  • komunikatywność
  • dobra organizacja pracy własnej
  • terminowość
  • obsługa komputera w zakresie znajomości pakietów biurowych MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



    Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz
    w firmie: , Wybierz

    « Powrót do strony kategorii
    Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
    Poleć ofertę pracy
    Data dodania: 22-09-2021
    Wyświetleń: 159