Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Menadżer do spraw zakupów

Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Menadżer do spraw zakupów
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/21/5638
OBOWIĄZKI:
zarządzanie kadrami dokonywanie bieżących zakupów dla firmy; nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami;negocjacja cen i umów z dostawcami; kontrolowanie stanów magazynowych; rozliczanie dokumentów handlowych;szkolenie i nadzorowanie pracy podległego zespołu;uczestnictwo w projektach wewnętrznychfirmy.; negocjacje handlowe zwlaszcza w językach: koreańskim a angielskim.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 8:00 - 16:00kontakt z pracodawcą: viktoriia.lcpol@gmail.com
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: koreański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, staż pracy bez znaczenia, prawo jazdy kat. Bwysokie zdolności interpersonalne pozwalające na budowanie trwałych relacji biznesowychbardzo dobra znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel i MS Word)jęz. koreański C2, jęz. angielski C2

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

do 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 31-08-2021
Wyświetleń: 144