Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Analityk biznesu

Firma: Randstad Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Wrocław

Pracuj z najlepszymi! 

Dołącz do zespołu Randstad.

Dlaczego?

Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i wciąż rozwijamy naszą linię Randstad Inhouse Services.

Randstad Inhouse Sevices to zaawansowane rozwiązanie prowadzące do efektywnego pozyskiwania i zarządzania dużymi grupami pracowników tymczasowych.

Nasze nowoczesne rozwiązania prowadzą do optymalizacji wszystkich powiązanych z personelem tymczasowym procesów pracy, jak również do uzyskania oszczędności w tym obszarze. Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie największe światowe marki?

Jeśli tak, dołącz do naszego zespołu ekspertów.

Analityk biznesu
Wrocław

oferujemy

  • możliwość rozwoju na jednym z kluczowych stanowisk w strukturach Randstad Polska 
  • dużą swobodę działania oraz wsparcie Head Office w realizacji celów biznesowych 
  • profesjonalne wdrożenie i bogaty program szkoleniowy
  • możliwość realizowania własnych pomysłów i uczestniczenia w ogólnofirmowych zespołach projektowych 
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branży
  • możliwość uzyskania premii 2 razy w roku oraz atrakcyjny pakiet benefitów (m.in.: opieka medyczna, karta sportowa, pracowniczy plan zakupu akcji, dofinansowanie nauki w szkołach wyższych oraz nauki języka angielskiego)
  • samochód służbowy i profesjonalne narzędzia pracy
  • elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej
zadania
  • współpraca z kluczowymi klientami Randstad w woj. dolnośląskim (branża produkcyjna, TSL i inne) w zakresie analizy, optymalizacji procesów i rekomendacji najlepszych rozwiązań w zakresie naszej usługi
  • sporządzanie analiz i raportów na potrzeby doskonalenia usług dla klientów, jak również w ramach potrzeb wewnętrznych (z wykorzystaniem Excela)
  • analizę i optymalizację procesów Randstad Inhouse Services
  • definiowanie i wdrażanie programów oszczędnościowych u klientów Randstad

oczekujemy

  • min. 2 letniego doświadczenia we współpracy z klientem biznesowym oraz zarządzaniu / koordynowaniu projektami
  • silnie rozwiniętych kompetencji analitycznych i umiejętności wyciągania wniosków
  • bardzo dobrej znajomości programu Excel
  • stałej gotowości do poszerzania swojej wiedzy i bycia ekspertem
  • zainteresowania obszarem HR - mile widziana wiedza z obszaru pracy tymczasowej
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • skrupulatności i systematyczności
  • wysokiego poziomu kultury osobistej
  • dobrej znajomość języka angielskiego
  • wykształcenia wyższego
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47


Pozostałe oferty pracy w firmie Randstad Polska Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 15-06-2021
Wyświetleń: 196