Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Firma: Hemmersbach miejsce pracy: Bielany Wrocławskie

Hemmersbach świadczy usługi w zakresie infrastruktury IT w ponad 190 krajach i posiada ponad 50 oddziałów na całym świecie. Dostarczamy usługi wyłącznie dla wiodących firm z branży IT. Oferując pragmatyczne rozwiązania nie tylko zyskujemy zadowolenie naszych Klientów, ale zmieniamy świat wokół nas. Jako firma zaangażowana społecznie część naszych zysków przekazujemy na działania bezpośrednie: fundację Hemmersbach Rhino Force oraz Hemmersbach Kids' Family.


Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Bielany Wrocławskie
Zadania
  • Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Praca w trybie zmianowym w dni robocze (w tym możliwe dyżury w dni weekendowe)

Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy na zmiany dzienne i nocne (od poniedziałku do piątku 8 h dziennie)
  • Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Samodzielność oraz proaktywne podejście do pracy

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

Benefity
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
  • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
  • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids' Family)
  • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
  • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
  • Możliwość pracy zdalnej w trakcie pandemii
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy


Zadania
  • Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie wewnętrznym
  • Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
  • Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
  • Praca w trybie zmianowym w dni robocze (w tym możliwe dyżury w dni weekendowe)

Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy na zmiany dzienne i nocne (od poniedziałku do piątku 8 h dziennie)
  • Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Samodzielność oraz proaktywne podejście do pracy

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta

BENEFITY

  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
BENEFITY
  • Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Dofinansowane obiady z dostawą
  • Program onboardingu
  • Praca w firmie zaangażowanej społecznie
  • Możliwości rozwoju
  • Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia


Pozostałe oferty pracy w firmie Hemmersbach
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-05-2021
Wyświetleń: 190