kandydatów
Specjalista do spraw personalnych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
1. Opracowanie kompleksowych zleceń HR przy uwzględnieniu regulacji i procedur wewnątrz organizacyjnych 2. Udzielenia odpowiedzi klientowi wewnętrznemu w sposób profesjonalny, zarówno telefonicznie jak i mailowo 3. Świadczenie usług na najwyższym poziomie gwarantujące satysfakcję klienta 4. Proaktywne poszukiwanie możliwości ciągłego doskonalenia i rozwoju 5. oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę. Praca w godz. 9:00-17:00 Umowa o pracę na czas nieokreślony.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: znajomość obsługi MS Office
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: umiejętności interpersonalne
Uprawnienia: Praca w zespole
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe, staż pracy brak wymagań, kominikatywność, umiejętności interpersonalne, znajomość obsługi MS Office, praca w zespole, język francuski C1 w mowie i piśmie, język angielski - B1 w mowie i piśmie
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 130