kandydatów
Specjalista do spraw obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu miejsce pracy: Wrocław
Nadzór nad terminowym wykonywaniem zleceń klienta, aktywny kontakt z klientem wew. i zew., obsługa systemów zleceń firmy Hemmersbach oraz jej klientów, tworzenie wymaganych raportów do analizy, otwieranie, zamykanie oraz zarządznie zgłoszeniami klienta, wsparcie techników w trakcie realizacji zleceń. Praca na czas określony: 3 lata Godziny pracy 7:00 - 19:00
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, odporność na stres
Uprawnienia: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Wymagania inne:
zdolność analitycznego myślenia, staż pracy 3 miesiące, samodzielność, dokładność, odporność na stres, biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice, bardzo dobra komunikacja interpersonalna Wykształcenie wyższe związane z branżą IT lub kierunek zarządzanie, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta francuskojęzycznego, język angielski C1 w mowie i piśmie, język francuski C1 w mowie i piśmie
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 do 7 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Wyświetleń: 127