Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Zlecenie Help desk / Wsparcie użytkownika

Firma: - miejsce pracy: Wrocław

Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko Help desk / Wsparcie użytkownika Oczekiwania: Wymagania kluczowe: • wykształcenie informatyczne lub pokrewne (również studenci ostatnich lat), • dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows: XP, VISTA, 7, • wiedza z zakresu sieci komputerowych i zagadnień: TCP/IP, DNS, DHCP, SMTP, • dobra znajomość języka angielskiego w komunikacji z użytkownikiem, • odporność na pracę w stresie, • nastawienie na pomoc użytkownikom, • komunikatywność. Wymagania dodatkowe: • znajomość pakietów Office (2007/2010) w szczególności Ms Excel, • mile widziana znajomość narzędzi i sposobów diagnozowania łączności w sieciach TCP/IP, • konfiguracja i obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, fax, itd., • wiedza z zakresu konfiguracji urządzeń mobilnych: telefony komórkowe, smartphone. Oferta: • Praca przy prestiżowym projekcie, • Pakiet szkoleń branżowych, • Możliwość zaliczenia praktyk zawodowych/stażów, • Elastyczne godziny pracy, • Umowa cywilnoprawna, • Praca w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu. Wszystkie osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji (CV) na adres mailowy: krzysztof.kaczmarek@manpower.pl


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 23-12-2011
Wyświetleń: 818