Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Customer Service Specialist with German

Firma: ManpowerGroup miejsce pracy: Wrocław


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Customer Service Specialist with German
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: 2148

Offer:

  • Stable employment based on an employment contract with our Client (first contract for 3 months, next an indefinite period)
  • Possibility to work remotely in any place in Poland (after one-month training in Wrocław)
  • Opportunity to gain the first experience in the industry
  • International work environment
  • Annual salary hike depending on the performance
  • Benefits: cafeteria card, life insurance, private medical care, professional development courses, Christmas bonus, company social events

Requirements:
 
  • Very good knowledge of German (min. B2/C1) and English (min. B2)
  • Excellent interpersonal skills
  • Experience in customer service will be an asset
  • Living/working in Poland
  • Computer literacy (including MS Office)
  • Availability to work shifts hours (Mon-Fri: 8 am to 4pm or 12 pm to 8pm)

Responsibilities:
 
  • Being the first point of contact for German-speaking customers
  • Proactively assist clients to ensure a positive experience, through inbound and outbound contacts
  • Field calls, emails, and chat message requests from customers who have questions, comments, or complaints about our products and services
  • Provide first contact resolution with a great experience
  • Assist customers in placing orders/returning orders
  • Provide information to customers regarding order status and product inquiries
  • Demonstrate the ability to effectively promote and verbally navigate fans through online and mobile self-service options


Nr ref.: 2148/037/YHU
Oferta dotyczy pracy stałej

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.


Pozostałe oferty pracy w firmie ManpowerGroup
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 11-10-2022
Wyświetleń: 118