Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista Customer Care - osoba niepełnosprawna

Firma: Pamista IT&Marketing miejsce pracy: Wrocław

Firma Pamista IT&Marketing z Wrocławia poszukuje kandydata/-tki na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klientów sklepu internetowego Od kandydatów oczekujemy: • Wykształcenia min. średniego, • Wysokiej komunikatywności, • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – WARUNEK KONIECZNY • Dobrej organizacji pracy • Otwartości na innowacyjne wyzwania projektowe • Znajomości pakietu biurowego MS OFFICE (szczególnie EXCEL) • Orzeczenie o niepełnosprawności • Mile widziany status bezrobotnego Rodzaj pracy: • praca stacjonarna w stałych godzinach Zadania: • obsługa kluczowych klientów e-commerce i tradycyjnych na rynku polskim i niemieckim • organizacja biura sprzedaży • kontakty z dostawcami • współzarządzanie projektami rozwoju produktów i usług • współudział w projektach rozwojowych firmy oraz jej klientów Oferujemy: • Interesującą, stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, • Udział w realizacji ciekawych projektów rozwojowych, • Możliwość rozwoju kariery i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. • Atrakcyjne wynagrodzenie. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów (życiorys oraz list motywacyjny) na adres: adrianna.lewandowska@pamista.pl z dopiskiem „Specjalista Customer Care” Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: "Wyrażamy zgodę na przetwarzania moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.06.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883 z 1997 r.).


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-02-2011
Wyświetleń: 1120