Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
SPÓŁKA Z O O ZATRUDNI GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ
Firma: Sp. z o.o. miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zajmująca się usługami w branży energetycznej zatrudni do swojego biura na Bielanach Wrocławskich GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ/ KSIĘGOWEGO.
Zakres obowiązków:
prowadzenie rachunkowości Spółki zgodnie z określonymi Ustawą zasadami rachunkowości, polegające na sporządzaniu, obiegu, archiwizowaniu i kontroli dokumentów,
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów ,
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych,
przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, radca prawny),
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
zarządzanie bieżącą płynnością spółki oraz bieżącymi płatnościami,
analiza i ocena bieżącej sytuacji finansowej spółki,
sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE),
sporządzanie deklaracji ZUS,
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
oraz analiz okresowych z uwzględnieniem prognozowanych zmian wykorzystywaniem w roku obrachunkowym,
sporządzanie sprawozdawczości dla GUS i innych sprawozdań finansowych przewidzianych przepisami prawa,
ewidencja środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
stałe usprawnianie procesów księgowych,
współpraca z innymi działami dla osiągnięcia celów Firmy.
Wymagania:
wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, finanse, księgowość, podatki),
minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Głównej Księgowej/Głównego Księgowego,
bardzo dobra znajomość przepisów CIT, PIT, ZUS, Ustawy o Rachunkowości oraz VAT.
znajomość obsługi programów finansowo-księgowych (preferowany program COMARCH),
umiejętność samodzielnego sporządzania deklaracji podatkowych i sprawozdań,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word i Excel),
bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność,
wysoki poziom zdolności analitycznych oraz umiejętności rozwiązywania problemów,
umiejętność pracy w zespole,
mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego/ niemieckiego,
umiejętność sporządzania przejrzystych zestawień, raportów i planów finansowych,
zaangażowanie w pracę i identyfikacja z interesem firmy,
bardzo dobra organizacja pracy,
umiejętności interpersonalne,
odpowiedzialność, dokładność, systematyczność, samodzielność,
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- pracę w rozwijającej się firmie,
- przyjazną atmosferę.
W treści maila proszę o podanie satysfakcjonującego miesięcznego wynagrodzenia przy założeniu umowy o pracę. Aplikacje, w którym informacja o preferowanym wynagrodzeniu nie będzie podana, nie będą rozpatrywane.
Aplikacje (CV plus LM) proszę kierować na adres mailowy firma.wroclaw@op.pl
Kandydatów/kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji wraz z poniższą klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych ofercie pracy, w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)".
"Posciel.to":https://posciel.to
Pozostałe oferty pracy w firmie Sp. z o.o.
SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW w firmie: Sp. z o.o. miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
09-04-2015
SP. Z O.O. zatrudni specjalistę ds. kadr i płac w firmie: Sp. z o.o. miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
09-04-2015
Data dodania: 09-04-2015
Wyświetleń: 1038
Wyświetleń: 1038